
Vodafone bu bildirge ile ne diyor veya ne vaat ediyor diyorsanız işte sizlere o bildirgenin esasları;
* Eşitlik Hakkı: Vodafone’un belirli tarifelerine abone olan müşteriler ayda 1 TL’den başlayan fiyatlarla akıllı cep telefonu sahibi olabilirler.
* Şeffaflık Hakkı: Faturalı ve faturasız hat sahibi tüm abonelerimiz şeffaflık hakkından yararlanabilir.
* Seçme Hakkı: Saatlik, günlük ve haftalık Vodemnet Paketlerinden tüm bireysel ve kurumsal faturalı aboneler faydalanabilir.
* Vazgeçme Hakkı: Vodafone bugune kadar gerçekleştirdiği 2 kampanya ile numarasını Vodafone’a taşıyan bireyse faturalı hat sahiplerine iade hakkı tanımıştır.
* Uluslararası İletişim Hakkı: Pasaport seçeneği ile tarifenizdeki her yöne dakikaları, yurtdışında Vodafone şebekeleri ve anlaşmalı operatörler üstünden roaming (uluslararası dolaşım) yaparken kullanabilirsiniz.
* Kontrol Hakkı: Faturalı bireysel ve kurumsal abonelerimiz, tarife paketlerindeki dakikaların %80′i tükendiğinde bu hususta kısa mesaj ile bilgilendirilirler.
* Destek Hakkı: Vodafone Cep Avans Servisi bireysel ve kurumsal faturasız hat sahiplerinin avans dakika kullanmalarına olanak sağlar.
* Kolaylık Hakkı: Vodafone Sesli İmza Uygulaması, çağrı merkezini arayan abonemizin biyometrik ses analizini yaparak arayan kişiyi sesinden tanımaya olanak sağlar.
* Geri Bildirim Hakkı: Vodafone, hizmet verdiği tüm kanallarda abonelerin istek ve önerilerini paylaşmalarına, görüşlerini bildirmelerine olanak sağlar.
"Vodafone Tüketici Hakları Bildirgesi Nedir, Ne İşe Yarar?" yazısına yorum yap
'Anonim' seçerek yorum gönderebilirsiniz.