YENİ YAZILAR

GMaili Office Outlookta Kullanma (Detaylı Anlatım)

By Blogist - 22 Ağustos 2008 Cuma 1 Yorum
GMail e-postalarına ulaşmak için ilk önce Google'ın sayfasına girmek sonra Gmail Posta bağlantısına tıklamak, beklemek ve anca postalara ulaşmak.

Gerçekten uzun bir süreç, bu yazımızda GMail E-posta servisini nasıl Microsoft Office Outlook 2003'e ekleriz onu göstericez. Hepsi aklımızda kalsın diye adım adım anlatıyorum...

  1. GMail hesabınıza girerek Ayarlar kısmından POP'u açın.
  2. Outlook 2003'ü açın, Araçlar menüsünden E-Posta hesaplarını seçin.
  3. Yeni E-Posta hesabı ekleyi seçip ileri deyin, sunucu türünü POP3 olarak ayarlayın ve tekrar ileri deyin.
  4. Aşağıdaki bilgileri içermek üzere tüm gerekli alanları doldurun:
    Adınız: Giden iletilerinizin Kimden alanında görünmesini istediğiniz şekilde adınızı girin. E-posta Adresi: Tam Gmail e-posta adresinizi (kullaniciadi@gmail.com) girin Gelen posta sunucusu (POP3): pop.gmail.com Giden posta sunucusu (SMTP): smtp.gmail.com Kullanıcı Adı: Gmail kullanıcı adınızı (@gmail.com dahil) girin Şifre: Gmail şifrenizi girin
  5. Diğer Ayarlar...'a tıklayın ve sonra Giden Sunucu sekmesine tıklayın.
  6. Giden sunucum (SMTP) için kimlik doğrulaması gerekiyor seçeneğinin yanındaki kutuyu işaretleyin ve Gelen posta sunucum ile aynı ad ayarlarını kullan'ı seçin.
  7. Gelişmiş sekmesine tıklayın ve Gelen Sunucu (POP3)'ün altında, Bu sunucu şifreli bir bağlantı (SSL) gerektirir seçeneğinin yanındaki kutuyu işaretleyin.
  8. Giden Sunucu (SMTP)'nin altında, Bu sunucu şifreli bir bağlantı (SSL) gerektirir seçeneğinin yanındaki kutuyu işaretleyin ve Giden Sunucu (SMTP) kutusuna 465 girin ve tamama tıklayın.
  9. Hesap Ayarlarını Test Et...'e tıklayın.
  10. Son olarak gönder-al butonuna basın.

Kategori:

''GMaili Office Outlookta Kullanma (Detaylı Anlatım)" yazısına 1 yorum yapılmış

YORUM YAZ

'Anonim' seçerek yorum gönderebilirsiniz.